Продавець Chipik розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1491 відгук
При оплаті до 15.00 відправлення того ж дня! Опт та роздріб.
Кращі запчастини для мобільних телефонів та планшетів в Україні
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0016:00
  • Вівторок
    10:0016:00
  • Середа
    10:0016:00
  • Четвер
    10:0016:00
  • Пʼятниця
    10:0016:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (99) 002-77-76
+380 (67) 987-71-00
+380 (63) 615-25-25
Chipik
Харків, Україна
chipik.com.uachipik.info@gmail.com+380669877100

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Зворотне пересилання товарів (з будь-якої причини) оплачується Покупцем під час відправлення Дані для повернення: Файне місто: Полтава Отримувачі: найкрасивіші Полтавчанки. Контактний номер отримувача: 063 615 25 25 Компанія: "Нова Пошта" Відділення: 18 Повернення товару відбувається через кур'єрську службу Нова Пошта за рахунок покупця; Після відсилання до нас товару повідомте номер ТТН (товарно-транспортної) менеджеру магазину; Після отримання нами товару він оглядається на комплектність, наявність пломб, перевіряється наявність заводських плівок і те, що вони не були переклеєні; товари оглядаються на наявність механічних або інших пошкоджень, а також перевіряється їх виправлення; Гарантія не поширюється: на мікросхеми; на комплектуючі з пяними контактними майданчиками; Якщо на товарі містяться сліди пошкоджень механічних пошкоджень, ознаки потрапляння вологи, впливу температури, гарячих рідин. Доставка транспортними компаніями з України 1) При отриманні посилки в офісі транспортної компанії вам потрібно мати при собі документ, який визначає особу і номер ттні, який повідомить вам менеджер після надсилання замовлення. 2) Всі товари перед відправкою перевіряються на механічні пошкодження (сковлов, потертостей, перегинів, зламів тощо) і добре упаковуються. Перевіряйте цілісність і комплектацію товарів та замовлення в цілому, коли отримуєте посилки у відділ транспортної компанії в присутності відповідального працівника. У разі виявлення пошкоджень або невідповідності комплектності слід відмовитися від надсилання. 3) Пересилання транспортних компаній вимагає повної суми грошей. Отже, якщо ви утратите або порчите товари з вини транспортної компанії, ви маєте можливість отримати повну компенсацію вартості посилки. При цьому вам слід заповнити заяву до перевізника.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner